Uvedené ceny jsou konečné. Doba jednoho sezení činí 50 minut                    (po domluvě lze prodloužit na 85 minut). Více informací o průběhu sezení a dalších naleznete v pravidlech pro psychologické poradenství uvedených pod ceníkem služeb.

Druh Cena (v Kč)
Psychologické poradenství 1200 (85 minut 1800)
Krizová intervence (víkendy, svátky) 2000 (objednání do 5 dnů)
Studenti, ženy na MD 1000 *
Manželská a párová terapie 1800 (85 min. 2200)
Manželská a párová terapie (2 terapeuti – muž, žena) 2200 (85 min. 2600)
Online poradenství / online terapie 1200 (platba předem)
Vypracování psychologické zprávy ze sezení 1000 – 2000 (dle náročnosti)

*uvedenou slevu lze poskytnut na základě individuálního posouzení situace klienta a vzájemné domluvě (po prvním sezení).

Cena za lektorskou činnost na základě domluvy.

(akreditované programy – sociálně právní ochrana dětí – úvod, role OSPOD , Vyhodnocování situace ohroženého dítěte a jeho rodiny a Individuální plánování ochrany dítěte v praxi OSPOD)

PRAVIDLA PRO PSYCHOLOGICKÉ PORADENSTVÍ ZA PŘÍMOU PLATBU 

  • Psychologická práce podléhá etickému kodexu ČAP, kterým se ve své práci plně řídím. Jsem členem Českomoravské psychologické společnosti a České asociace pro psychoterapii. Služby jsou  poskytovány mimo úřední hodiny Krajského úřadu Středočeského kraje a tak, aby nedošlo k možnému střetu rolí v souladu s etickým kodexem.
  • Veškeré informace sdělované v průběhu sezení jsou důvěrné a podléhají důvěrnému vztahu mezi klientem a psychologem. Informace nelze sdělovat žádným třetím osobám. Služby psychologického poradenství nejsou poskytovány v režimu zdravotních služeb, není tedy nutné uvádět své osobní údaje, pokud si tak klient nepřeje. U dětských klientů vyžaduji písemný souhlas zákonného zástupce, s výjimkou dětí starších 15ti let, kteří jsou procesně způsobilé žádat službu samostatně. U tohoto pravidla důvěrnosti existují následující výjimky:
  1. Podávání informací třetím osobám je možné pouze za předpokladu souhlasu klienta nebo na jeho žádost. Jedná se o poskytování informací příbuzným nebo dalším odborníkům (např. psychiatr).
  2. V indikovaných případech, jako je přímé ohrožení klienta na zdraví lze domluvit jméno kontaktní osoby, na kterou se mohu obrátit. O tomto je klient vždy informován a je nutný jeho souhlas.
  3. U dětských klientů do 18 let má právo na informace zákonný zástupce dítěte. Jelikož je klientem vždy dítě, o způsobu a rozsahu poskytovaných informací se vždy domlouvám s dítětem. Informace jsou sdělovány zákonným zástupcům vždy za přítomnosti dítěte tak, aby nebyl narušen důvěrný vztah, pokud si sám klient nepřeje jinou formu sdělení informací.
  4. Při rodinném nebo párovém sezení mají nárok na informace klienti, se kterými pracuji. Sdělování informací vždy probíhá za účasti všech členů, kteří jsou klienty.
  5. Pokud se v průběhu práce s klientem dozvím skutečnosti, které podléhají oznamovací povinnosti, jsem povinen tyto skutečnosti oznámit. Takový krok je vždy sdělen klientovi (v případě dětí i zákonným zástupcům).
  • V rámci své profese se účastním supervizí, které mi umožňují získat nadhled a možné další pohledy na některé situace. Supervize jsou důležitou součástí každé psychologické praxe. V rámci supervize a dalších odborných seminářů a přednášek mluvím o svých klientech. Vždy zachovávám anonymitu klienta, tak aby nebyl rozpoznatelný.
  • Sezení nejsou nahrávána. Pro svou potřebu si píšu osobní poznámky. Tyto poznámky slouží k mému zapamatování důležitých věcí sdělovaných klientem a mých myšlenek. K poznámkám nemá nikdo přístup a nejsou nikde zveřejňovány. V případě, že bych potřeboval pro své další vzdělávání sezení nahrávat, budu žádat písemný souhlas klienta. V případě nesouhlasu nebude nahrávka pořízena.
  • V případě publikování do odborných časopisů nebo mediálních výstupů jsou kazuistiky zcela anonymní a upraveny tak, aby nebyl klient rozpoznatelný.

Průběh psychologického poradenství

  • Při prvním objednání je klient vždy upozorněn na pravidla sezení a žádán o jejich odsouhlasení. Odsouhlasení pravidel je podmínkou spolupráce. Souhlas lze kdykoli odvolat.
  • Klient má právo spolupráci ukončit. V případě ukončení spolupráce preferuji možnost posledního ukončovacího sezení.
  • Krizovou intervenci je možné poskytnout do 5 dnů od objednání, pokud to umožňuje aktuální kapacita. Termín je zpoplatněn dle uvedeného ceníku
  • Poskytnutí poradenství o víkendu nebo svátku je možné na základě předchozí domluvy nebo akutního stavu a je zpoplatněn jako poskytnutí krizové intervence.

Platba

  • Platba za sezení je možná hotově/QR kódem/převodem na účet. Sezení je možné si předplatit.
  • Online sezení probíhá většinově přes službu Google meets. Částku za sezení je třeba uhradit max. 24 hodin před termínem sezení.

Omluva

  • Omluva je možná do 48 hodin před domluveným sezením. V případě omluvy kratší než 48 hodin je účtována plná částka sezení.
  • Pokud se klient bez omluvy na sezení nedostaví, je účtována plná částka sezení, jako kdyby proběhlo. V případě, kdy se klient na sezení nedostaví do 15 minut po jeho začátku, je sezení zrušeno a účtována plná částka sezení. 5 minut po začátku sezení píšu sms nebo volám.
  • Pokud klient na sezení dorazí do 15 minut od jeho domluveného začátku, je zkrácena doba sezení o dobu, o kterou přišel později. Částka za sezení se nijak nesnižuje.

Komunikace mimo sezení

  • Emailová ani telefonická komunikace mimo sezení nemůže nahrazovat sezení. Není možné touto formou poskytovat krizovou intervenci a poradenství.
  • Pro pružnější a rychlejší komunikaci preferuji sms z důvodu práce při ztlumeném telefonu.

Vypracování psychologických zpráv

    • Zprávy z psychologického sezení nejsou vypracovávány za účelem řešení soudních sporů (svěření dítěte do péče apod.) nebo jako soudně-znalecké posudky.
  • Zprávy jsou vypracovávány na základě požadavku klienta a obsahují informace, které jsou předem s klientem domluveny a neporušují etické principy.